İT Dəstək / HelpDesk

helpdesk

Outsource Helpdesk sizin Biznesiniz üçün necə yararlı ola bilər?

Outsource Helpdesk, Sizin İT problemlərlə deyil öz işinizlə məşğul olmağınıza və vaxtınız biznesin inkişafına sərf etməyinizə şərait yaradır.


Doğrudur, bu işi bizim kənardan idarə etməyimiz “Özünüz etməkdən ucuz başa gələcəkdir.”
Bunu sizlə müzakirə edərək real təcürbədən misallarla, həmçinin hazırkı müştərilərimizin rəy məktubları ilə də göstərə bilərik.

Nə əldə edirsiniz?

Professionallıq

Professional İT dəstək mütəxəssislərimiz illər boyu İT Helpdesk vı İT Xidmət sahəsində öz təcrübələrini zənginləşdirmişdirlər.
Biz işimizi və nə etdiyimizi bilirik!

Sərfəli

Müəssisənin İT ilə bağlı problem, yenilik inteqrasiya məsələlərini həll etmək üçün İT dəstək xidmətimizi istifadə etmək, daxildə mütəxxsis komandası toplamaqdan çox ucuzdur.

Keyfiyyətli Xidmət

Onyx Systems, bütün müştərilərimiz üçün il ərzində 24/7 365 gün fasiləsiz xidmətlər vəd edir. Gecə və ya gündüz olsun, yağış və ya parlaq olun, İT Helpdesk xidmətlərimiz mövcud olacaqdır.


İT Helpdesk Xidmətlərimiz

İşçi komputeri ilə bağlı

Quraşdırma və yeni istifadəçilərin konfiqurasiyasından tutmuş hər hansı proqramla bağlı və ya iş vaxtı rast gəlinən hardware problemlərinə qədər bütün məsələlər.
Mail sistemi, cloud diskdən istifadə, İP/Analog telefonların dəstəklənməsi.

Serverlərlə bağlı

Serverlərin quraşdırılması, müntəzəm baxımı, işlək vəziyyətdə saxlanılması, yeni sistemlərin və serverlərin əlavə edilməsi və sistemlərin idarə olunması. Həmçinin serverlərin düzgün çalışması üçün tələb olunan soyutma və kəsilməz elektrik enerjisi sistemləri (UPS)

Şəbəkə və təhlükəsizliklə bağlı

Firewall ilə bağlı problemlər, məlmuat təhlükəsizliyi, məlumatların doğru şəkildə paylaşılması, onlarin rezerv nüsxələlərinin saxlanılması və düzgün idarə edilməsi, həmçinin virusdan və digər zərərli prorqamlardan müdafiə və ən əsası təlimlərin keçilməsi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *